Начало
Компютри и Електроника
Мобилни телефони
Книги
Парфюми
Търси
Раздели
Начало
Компютри и Електроника
Мобилни телефони
Книги
Научнопопулярна
Любовни романи
Поезия
Романи и разкази
Бизнес
Латиноамериканска литература
Детски книжки
Детска литература
Домашни любимци
Енциклопедия
Закони
Златни детски книги
Изкуство
Исторически романи
История
Компютърна литература
Криминални и трилъри
Медицина
Публицистика, политика
Природата
Пътеводители, пътеписи
Психология
Религии, вярвания
Социология и философия
Спорт и здраве
Учебна литература
Фантастика и фентъзи
Хоби
Художествена литература
Хумор
Чужди езици
Юридическа литература
Парфюми
Нови продукти
Dell XPS 13 9360 Ultrabook
Ръката на пророка
Новини
11-03-13
Харлем шейк
Скандал се разрази в елитната пловдивска хуманитарна гимназия.
11-03-13
Ford China
През тази година, Ford ще представи в Китай редица нови модели.
11-03-13
Божидар Димитров
Смърт - заплашиха македонци
Всички новини
Герои и красавици в рекламата (Героичните маркетингови наративи)
Герои и красавици в рекламата (Героичните маркетингови наративи)
Кат. №:
1977
Вид:
Бизнес
Автор:
Христо Кафтанджиев
Издателство:
Сиела
ISBN:
978-954-28-0158-0
Корици:
Страници:
244
Формат:
Цена:
12,00 лв.
Поръчай
Брой:
Въведете брой
Въведете цифра
Поръчай
Описание
Книгата е за всички, които си вадят хляба с общуване – рекламисти, пиармени, филолози, социолози, психолози, художници, маркетолози, политолози, учители, журналисти, фотографи и студентите от тези дисциплини.
Тя ни показва как да печелим, използвайки най-добре работещия и универсален рекламен апел – този за мощта, генериран от героичните митове.
Изследван е един от най-успешните комуникативни модели на героичните наративи, използван от хиляди успели творци – рекламисти, писатели, художници, музиканти, кинодейци, журналисти и т.н. Медисън Авеню и Холивуд са натрупали милиардни състояния от него.
Книгата не е сив научен плъх, а цветен блокбастър, пълен с герои, красавици, злодеи, вълшебни средства, преследвания, битки, любов и омраза.
Включени са и много от най-добрите световни реклами, които илюстрират основните тези в книгата.
Много разтвори с откъси от книги на Майн Рид, Джек Лондон, Ян Флеминг и други интерпретират художествено научните статии.
Научните текстове се преглъщат лесно, защото са кратки, конкретни, динамични и много организирани.
« Назад
Потребители
Вход
Регистрация
|
Забравена парола
Най-продавани
Непозволени игри
AGENT PROVOCATEUR Strip EDP - Тестер за жени
Информация
Начало
Фирмата
Условия за ползване
Гаранционни условия
Плащане и доставка
Често задавани въпроси
Връзки
Контакти
© 2009 goods.bg
WebDesignBG